emmamynta.blogg.se

2013-11-25
20:06:57

Har ni...
Någonsin haft en vän som verkligen finns där för en?
Det har jag. Jennelie.
Vi kanske inte har varit sådär supertajta jättelänge,men hon är som en syster för mig.
Det som är lite roligt är att vi fyller år samma dag,och samma år!
 
Jag kan prata om allt med henne.
Allt från skvaller till seriöst snack.
Jag kan verkligen lita på henne och jag hoppas att hon litar på mig.
 
Nu i skrivande stund så skickade hon ett hej på kik!
Jag tycker att det är ganska häftigt!
 
Jag hoppas att hon vet och förstår hur mycket hon betyder för mig.
För utan henne så hade jag inte klarat mig.<3
 
ILY Jennelie!
 
 
 

Kommentar:
#1: jennelie

kan bara säga desamma om dig emma!! <3

2013-11-25 @ 20:27:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: