emmamynta.blogg.se

2013-11-18
14:11:11

Frågestundens svar
Hellu!
Jag är hemma och är sjuk så jag tänkte att jag kunde fixa med bloggen.
 
* Har du någonting du måste göra dagligen? (förutom alla normala grejer som tandborstning och så vidare..)
 
Hm.. Förutom alla vanliga grejer som man måste göra så är det nog att kolla Instagram.
 
* När hade du tänkt att svara på dom här frågorna?
 
Jag har för mig att jag skrev i ett inlägg på söndag eller måndag och jag är ganska stolt för idag är det måndag och jag svarar på frågorna!;)
 
* Om det skulle börja brinna och du kunde rädda en sak från ditt rum, vad skulle det vara?
 
Om jag hade tid skulle jag rädda min säng men om inte det skulle gå skulle jag nog rädda datorn, för jag har jättemycket bilder och typ minnen på den.
 
* Är det du på bilden på din header?
 
Nej det är det inte.
 
* Vad äter du helst en lördagskväll framför TV:n?
 
Typ glass eller godis
 
* Vad tycker du om mig? Bästa som hänt dig? / Rebecka
 
Om det bara skulle vara med ett ord så skulle det vara snäll.
Oj, bästa som har hänt mig... Det är nog allt jag har gjort i sommar:)
 
* Vilket ämne i skolan tycker du är roligast?
  Svårast?
  Lättast?
  Varför har du världens bästa mamma och pappa? / Mamma
 
NO, för vi ha en så grymt bra lärare!
Spanska.
Engelska.
Vet inte, har bara det!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: